2 Ağustos 2011 Salı

Ozanca düslere ozanca....


..Ozanca

Onun varligini düsünüyorum,gözlerimde bir ince sizi,duraksiyorum,irkiliyo​rum yasamin o soguk yüzüyle,hemen yildizlara bakip siir okuyorum,sanki sokaklarindayim Cewlikin,ruhum dipdiri,söz veriyorum tüm cocuklara bir kez daha,karanlik gökyüzünde bir güvercin geciyor hizla,ah iste o güvercinin sonsuzluguna kadar,umut hep Ozanca olacak....


......


Artik hic aglamayacagim diyor esmer cocuk,onlardan medetde ummuyorum,onlardan afda dilemiyorum,korkularimi su karanlik sokakta atese verip arindiriyorum,cesaret cicegim annem,seni cok seviyorum,bir düs kapliyor gögüs kafesimi,darliyorum,dag...larin menzilinde ki Tamama ruhumu oksuyor,Karer daginin cimenlerine uzaniyorum,sonra masmavi gökyüzüne bakip gülümsüyorum,ay isigi gözlerimi yakamozluyor,sonra ninnisinde uyuyorum annemin,yesil ormanda ki ask masalini anlatiyor,Mem ü Zin'i,Peri nehrinin cagaltisini duyuyorum,Aliye Helimenin tirpan sesini,sonra gururdayan ac mideleri,gözlerim bugulaniyor anne ,sonra yine güvercinler üsüsüyor daglara...........düsler kervani yoldasca Ozanlara....




berdan ildan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder