30 Mart 2011 Çarşamba

Denize safak düstü


denize safak düstü

cigliklarim Asme'nin gözlerinde ki isigin yol göstericiliginde/yeni devrimci yasamlari ayaklandirdigini müjdelemek icin/rüzgarlara saldim ömrümü/bu gün res Carsem/bu topraklar devrimci bahari tasiyor düslerime/düslerim sen/bende senim sevgilim/teslimiyetin kalelerini zapt ediyor icimizde ki NeWr...ozu Kizildere ruhu/bu devrimci bahar artik her yerde safakca...

Bir direnc cicegi cizmisti son mektubunda,gördügüm en güzel resimdi,renkleri yesil yasak ülkesinin renginden.Baktim gözlerim doldu,gülümsedim kendi kendime,sonra saldim düsler sofrasina.Gitmesini onuruma yediremedim,ölümü beklerken ben o magarada ihanet kostu,sonra bekledim bahari.Yaram kabuk baglamisti,kac zaman gecti,yürüyemiyordum hala,sakallarim uzamisti,bir yildir sanki burdaydim,sonra o gün geri döndü,giderken yaralanmisti oda,Hewlerde yari baygin kalmis,sonra kacmis oradan ben düsmüsüm aklina hep,sarildim düsüme Xerama...


berdan ildan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder