8 Nisan 2010 Perşembe

Ne aglarsin !!!


"ne ağlarsın benim zülfü siyahım
bu da gelir bu da geçer ağlama
göklere erişti feryadım ahım
bu da gelir bu da geçer ağlama.
Sabah erken evdem ciktigimda hoscakal diyemedim sana,ama sen önceki gün gibi asi bir siir gibi uzanmis yatiyordum Özlem,elimde sefer tasi düsmüstüm yollara ülkesini aramaya cikan bir Zerdali cicegi g...ibi tek basima.Isciler coktan düsmüstür el kapilarina,gökkusagi renk verecektir birazdan yeryüzüne,göz yaslarin kardeslik yeralti nehirlerine akacak yildiz kayarken.
bir gülün çevresi dikendir, hardır
bülbül gül elinden ah ile zardır
ne de olsa kışın sonu bahardır
bu da gelir bu da geçer ağlama,
Yüregimiz agzimizda bu aci,özlemin sicakligiyla yasama gülümsemek,düsünmek her daim onu,ölüm coktan düsmüstü yollara,seni seviyorum diyemedim o sabah,o safak vakti güvercinler Taksim meydaninda toplanmaya basladiginda,yeryüzü askin yüzü oluncaya dek siirini okuduk,söz verdik özgür bir ülkede bulusmak icin,ama sen yoktun.
Olganüstü günes salkim sögüt üzerinden vardiyalari aydinlattiginda,bahar gözyasini döküyordu Kardelen üzerinde.Zülüfleri siyah bir şekilde yüzüne dokunan nasirli elim ah güzelim sensiz dimdi ciwan gülüslüm.Simdi aglamamak zamanidir leylaklar,sümbüller ve özlemler,sen aglama cocuk bak yeryüzü askin yüzü icin kizillasmaya devam ediyor,her gün safakta gördügün günes gibi,aglama..

berdan ildan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder