22 Aralık 2008 Pazartesi

Soluk soluga Gazi


O gün sabah erkenden randevuya gitmek icin ciktim,cikmadan önce eski masanin üzerine kisa bir not düstüm"gelmezsen sakin merak etme"
camurlu patikadan duraga indim.Ilk gelen münubise bindim,icimde bir hüzün vardi,nedeni neydi acaba,olagan bir sey mi var olacakti o gün.
Randevu yerine gitmeden önce,temiz olmaliydim,epey dolandiktan sonra bulusma yerine bir iki dakika kala iceri girdim.Fuat yoldasta yeni
gelmis oralet iciyordu,bir cayda ben söyledim,son gelismelerle ilgili epey konustuk.Yogun saldiri hazirliklari vardi düsmanin.Buna yönelik
alincak önlemleri ve güvenlik sorunu üzerine neler yapmamiz üzerinde cokca durduk.Yarin sabah yeniden bulusmak icin vedalastik.

Bulundugumuz bölgede tanidik bir arkadasimiz vardi,epeydir görüsmüyorduk.Cok özel islerimizi bu arkadasla hallediyorduk.Bize en cok
özel durumlarda yardimci olan bir arkadasti.Ali Haydar'la evlerini boyamistik.Aksam oldu,haberleri dinliyoruz tarih 12 Mart 95,saat 8;30
Gazi mahallesine bir kahvaneye saldiri olmus Halil dede adli biri ölmüstü.Tüm hazirliklar tamamdi.Soluk soluga barikat atesi,dayanisma.
paylasma,fedakarlik,isbölümü,sevgi,ask,direnis iste ask hali soluk solugada okumanizi tasfiye ederim.Eger bir gün bende yazarsam ki
yaziyorum Sami Özbil'i cephesinden yazacagim benim denklemimi.Sinan ve Inci yasami,örgütlü direnci soluk soluga da ögertiyorlar.


berdan ildan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder