11 Eylül 2013 Çarşamba

Merhaba Muhabbet, MERHABA MUHABBET YÜREKLİ YANIM
Semahların senfonisi Sarya çiçekleri Açar kan kırmızı Dağların diklerinde Adları Bir birine bezenmiş Biri Güneş Digeri Asmé Melodisi Sarya Gecenin son saatinde düştün yine aklıma,anılarıma öyle bir daldın ki hüzünlerim dalglara vurdu kendini.Vurdum bende tuşlara aksın anası satayım ne çıkar.Senin yüregine akmak istiyorum kim engelleyebilir ki bizim damlalarımızın buluşmasını.Varsa ki ziyaretçin benim,seni demir parmaklıklar ardına sabırsızca bekleyen devrimci bir hücreyim.Hüzünlüyüm,şiirlerdeyim,sohbetlerdeyim yanlız başıma.Ve yoldaşlıgımızın şahmeranına sıgınarak sana sözcükler diziyorum sürgün şehirlerin diplerinde.Gecenin 0'larında uyanıyorum kalbim ateş hattında devrimin,gözlerinde dolanıyorum,sığlıklarında kayboluyorum.Elimi sürüyorum yüz hatlarında ki kıvrımlara seninle yolculuklara çıkıyorum gecekondu mahallelerinde.Kayıp mezarlıklarda buluşuyoruz.Kimsesizlik sarıyor tenlerimizi,acıtıyor Leyla bizi.Serda uyandırıyor bizi Şahin tepesinde.Taş duvarlar,hücreler,tel örgüler firari düşlerimizi engelliyemiyor..Dalıyorum seninle anıların kulvarına,bir yanım Karer öte yanı Munzur..... Bir barış vardı Yannis Ritsos yoldaşın Herkesin hem fikir olduğu Sonra bunu unutanlar Halklara düşman oldu Benim sözcüklerim devrim kokulu ve benle söyleşir..... Akınlar düzenliyorum yürginin delhizlerine ve ah kalbim dayan diş ile tırnak ile.Anlayacagın acayip yanlızım tek kişilik hücremde.Yüregininin tüm dallarına yolculuklar düzenliyorum,ne çok özlemişim ben seni,oy sevmişem ben seni le.Yeniden çogaltırken dört mevsimde çiçeklerimi,yürürken patika yollarda,özgürlük nakş ederken Rojawa da,seni düşünüyorum emekçi semtlerde.Demek ki hala damarlarımızda hızla akıyor damla damarlarımıza.Gözlerime devrim inerdi.... Ellerdeki incidir istiridye üreten Yanılmaz su Anaları ana yapan Sokakların gizli fotograflarıdır 95 Nisan.... Düş ve devrimci eylem hattında yürümek bizim onurluca yaptıgımız işlerden biri.Bu özelliğidir her kesin yetenegine göre iş yapma ilkesi.Kanla bağlıyız yani....Yazdıgım mektupların ulaşmadıgını biliyorum,yada ulaşıyorsa sen yazmıyorsun.Ama bence yeter her şeye ragmen bana yazmalısın.Ali Haydara dair yazını okudum,kozmopolitik karşık.Kırlarda hazanlaşan çiçekler adın.Bana yaz.... berdan ildan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder