15 Şubat 2010 Pazartesi

Resim


benim adim safak deniz/ önceden Hrantti/ Welatti/ Kübraydi/ sokaklardan ögrendik yasami/ boya sandiklarimizdan/ emekciligi/ umut tacirlerine inat/ benim adim simdi DEVRIM/ yüzümüz de orak-cekik/ elimizde kimliksiz sevdalar.....


su resmin güzelligine takilip
cocuk ellerimizle kendimizi cizdik
siyah bir karernin icinde kizil zeminde
orak ve cekic
gökyüzünde ki kutup yildizi... Mehr anzeigen
abemusagi renlerin ahengiyle ritim tutmak
asi sevdalara karsi
imkansizi istemek
kizil fularli puside gözlerini seyretmek
ve gözlerinizde cocuklar umudu örgütlemek
kayip rendevularda bulusmak
damlalar gibi sacaklarinda birikmek
yuva kurmak celtiklere

ve günesi sizin icin calmak sömürgecilerden
tas atan cocuklar
rüzgari sizin icin durdurmak tekelin diren yüzü
ve ates yakmak
etrafinda halaya durmak senin icin
ve senin icin yildizlarla konusmak
koruyun icinizde ki ask halini cocuklar
kayarken yildizlar son bir dilek tut
ölümün son nefesinde
sina simdi kendini kimliksiz sevdalar..

berdan ildan 14 Subat 2010 köln

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder